Infolinia: 17 77 25 326, 17 7712 406 Adres email: info@resmar.pl Godziny otwarcia: Pon-pt. 7-17 / Soboty nieczynne

Logowanie

Rejestracja


0 produktów

0.00zł

Magazyn:

Dodaj

Produkt został dodany do koszyka

Koszyk


Regulamin sklepu

Informacje ogólne
Właścicielem sklepu internetowego jest firma Meble Resmar Zenon Marszał

Adres zarejestrowania:

Meble Resmar Zenon Marszał


Nienadówka 164
36-052 Nienadówka

Regon: 691575627
NIP: 814-124-32-52

Numer konta bankowego:
BGŻ o/Rzeszów

26 2030 0045 1110 0000 0096 5660



II. Regulamin zakupów


1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Usługa skierowana jest do podmiotów gospodarczych i klientów indywidualnych.
3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta email z potwierdzeniem złożonego zamówienia
b) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.
4. Ze względu na możliwość potwierdzania zamówienia, prosimy o prawidłowe podanie adresu email oraz nr telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówień.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
6. Po otrzymaniu zamówienia, Kupujący zobowiązany jest je potwierdzić w terminie 5 dni roboczych od daty jego wysłania, pocztą elektroniczną.
7. Zamówienia nie potwierdzone w ww. terminie zostaną anulowane.
8. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.resmar.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
9. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
10. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.resmar.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
11. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura, która drukowana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
12. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia rachunku.
13. Klient może wycofać złożone zamówienie emailem pod adresem resmar@op.pl
14. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
15. Jeżeli Zamawiający, wypełniając formularz zamówienia poda błędne dane kontaktowe, uniemożliwi tym samym możliwość weryfikacji zamówienia.
16. Zamówienia których weryfikacja będzie niemożliwa, nie zostaną zrealizowane.
17. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim rachunkiem Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
18. Sklep resmar.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn technicznych niezależnych od nas (wadliwe działanie systemów, sieci itp.).
19. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
20. Dokonanie pierwszej zapłaty za Usługę jest równoznaczne w skutkach z potwierdzeniem, iż Klient zapoznał się z treścią Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia. Dzień rejestracji Usługi w sieci Operatora należy traktować jako datę, od której do łączącej strony umowy zastosowanie mieć będą postanowienia Regulaminu.
21. Firma Meble Resmar  nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie przez klienta wymiarów pomieszczeń, mebli oraz wszystkich produktów. W przypadku błędnych pomiarów dokonanych przez klienta, cała odpowiedzialność prawna oraz rzeczowa ponosi on sam.



III. Wysyłka


23. Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Potrwa ona od 5 do 45 dni roboczych.
Prosimy pamiętać także, że koszt dostawy zostanie doliczony do cen towarów w Państwa koszyku! Obie kwoty składają się na ostateczny koszt zamówienia. Podany on będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności.
24. Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podadzą Państwo w formularzu danych osobowych jako adres dostawy.
25. Dostawa towaru następuje za pośrednictwem firm kurierskich lub wlasnego transportu.
26. Na wyraźne (potwierdzone pocztą elektroniczną) życzenie Kupującego, zamówiony towar przesyłamy za pośrednictwem wybranej przez niego firmy kurierskiej. W takim przypadku, koszty przesyłki ponosi Klient.
27. Meble wysyłane są w paczce do samodzielnego prostego montażu.
Koszty transportu zamówienia sklep wycenia automatycznie po włożeniu interesującego nas asortymentu `Do koszyka` - cennik



IV.


Cła i podatki graniczne:
Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wszystkie dodatkowe formalności związane z odebraniem przesyłki z urzędu celnego leżą w gestii kupującego. Nie mamy żadnej kontroli nad wysokością dodatkowych opłat i nie możemy ich przewidzieć - zależą od ustawodawstwa kraju odbiorcy. Aby otrzymać bardziej szczegółowe informacje na temat opłat granicznych podatków i cła, prosimy skontaktować się z lokalnym urzędem celnym w Twoim kraju.

UWAGA!
Zastrzegamy sobie prawo do zmian w przyszłości zasad opłat za dostarczanie towarów. Koszty transportowe dopisywane są na dokumencie zakupu jako pozycja "Usługa transportowa".

 


V. Procedura reklamacyjna

 


W chwili odbioru przesyłki prosimy zawsze sprawdzać jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.
Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji !!!
W przypadku składania reklamacji nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacyjnej.
28. Odbierając zamówiony towar, Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki, oraz jej zgodność z zamówieniem.
29. Jeżeli sprzęt nie posiada pełnego wyposażenia nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy - w takim przypadku możliwa jest jedynie naprawa "do skutku".
30. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera lub kierowcy sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
31. Firma  Meble Resmar nie ponosi odpowiedzialności za jakości usług świadczonych przez przewoźnika. Dostawca nie dostarcza (nie wnosi) towaru do lokalu Klienta. Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu. Z tym momentem przechodzi na Kupującego ryzyko utraty bądź uszkodzenia towaru.
32. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
33. Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny, co przyczyni się do szybkiej realizacji reklamacji.
34. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
35. Sprzęt, do którego nie będzie dołączony dokument wydania magazynowego, będący podstawą roszczeń gwarancyjnych, nie będzie przyjęty do reklamacji; możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu po weryfikacji, czy dany sprzęt podlega gwarancji (nasza wewnętrzna procedura).
36. Serwis ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.
37. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

38. Różnice w odcieniu wybarwienia tkaniny, skóry, eko-skóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory różnić się mogą nieznacznie od dostępnych. 39.Różnice mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości, które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

40. Sklep ponosi odpowiedzialność w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. W takim przypadku reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres sklepu resmar.pl.
41. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usługi wynikające z nieznajomości bądź z faktu nieprzestrzegania regulaminu nie będą rozpatrywane.
42. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 


VI. Poufność i bezpieczeństwo transakcji


Nasz sklep wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie do ochrony przesyłanych danych (zarówno danych osobowych jak i danych o karcie kredytowej), jakie są stosowane w Internecie.
Sklep internetowy resmar.pl nie ma wglądu do numeru karty kredytowej podawanego przez klienta. Firma nie przechowuje informacji o kartach kredytowych. Płatność odbywa się na serwerach stosujących zabezpieczenia najwyższej klasy. Cała operacja płatności przeprowadzana jest w czasie rzeczywistym (online), co oznacza, iż posiadacz karty może od razu otrzymać odpowiedź czy płatność zostanie zrealizowana.

 


VII. Ochrona danych osobowych


43. Informujemy, że Państwa dane osobowe są przechowywane w bazie danych firmy Meble Resmar Zenon Marszał 36-052 Nienadówka 212. Dane te będą jedynie wykorzystywane na potrzeby realizacji zamówienia i w celach marketingowych wyłącznie przez firmę Meble Resmar.

 


VIII. Postanowienia końcowe


44. Właściciel sklepu dołoży wszelkich starań, aby oferta produktów i oferta cenowa na stronach sklepu była zawsze aktualna, a oferowane produkty były dostępne w ciągłej sprzedaży (z zastrzeżeniem sezonowości sprzedaży).
45. Wszystkie zdjecia, obrazy i kolory moga róznic się +/- 15% od rzeczywistego wygladu.
46. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
47. Zawartość sklepu internetowego resmar.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543.
48. Sklep internetowy resmar.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
49. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w regulaminie sklepu, zamieszczając stosowną informację o zmianach na stronie głównej sklepu.

 

]]>

Twoja opinia
liczy się dla nas!

Przedstaw swoją opinię wypełniając formularz i wygrywaj cenne nagrody
Wypełnij formularz
Dodaj opinię
Token