FAQ
1.Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Firma kurierska ma 1-3 dni na realizację zamówienia.
Z naszych doświadczeń wynika, że ogromna większość zamówień trafia do klientów na drugi dzień od wysyłki z naszego magazynu.
Tak jest w przypadku dni roboczych, natomiast, jeżeli wysyłamy przesyłkę w piątek, to najczęściej w poniedziałek jest już u klienta.
2.Czy koszty transportu mogą ulec zmianie przy większym zamówieniu?
Koszty transportu wyświetlane są przy każdym zamówieniu.
Przy zamówieniu kilku pozycji jest możliwość negocjacji ceny.
Największe pole manewru jest przy zamówieniach paletowych, gdzie na jednej palecie można umieścić wiele pozycji.
Koszt przesyłki w takim wypadku wynosi tylko tyle, co za przesyłkę paletową.
3.Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Klient może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyn w ciągu do 10 dni od dnia otrzymania mebli.
Jedynym warunkiem przyjęcia mebli jest nienaruszenie oryginalnego opakowania paczek z meblami.
Klient odsyła je także na własny koszt.
4.Jaka jest gwarancja na zakupione meble?
Wszystkie meble w naszym sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją.
5.Czy mogę zamówić towar inaczej niż przez sklep?
Jeżeli zamówienie przez sklep jest zbyt kłopotliwe, można zamówić towar drogą mejlową.
Mejla prosimy wysłać na adres: info@resmar.pl
Jest to również adres na którym można zadawać wszelkie pytania i kontaktować się z naszymi konsultantami.
6.Czy jest możliwość wysyłki towaru pod inny adres niż adres faktury?
Oczywiście istnieje taka opcja.
Proszę tyko zaznaczyć to w kwestionariuszu zakupu, lub drogą mejlową.
7.W jaki sposób zapłacić za zakupy?
Za zakupy można zapłacić przelewem na nr. konta: 90 2030 0045 1110 0000 0279 3540.
Można również wybrać opcje zapłaty za pobraniem.
Przy zakupach towaru o wartości powyżej 1000 zł wymagamy wpłaty zaliczki w kwocie 10% wartości zamówienia.
Jest także opcja zapłaty w systemie ratalnym.
8.Czy jest możliwość zamówienia mebli na indywidualne zamówienie?
Firma Resmar zajmuje się nie tylko sprzedażą mebli, ale również ich produkcją.
Jeżeli jest takie zapotrzebowanie to oczywiście robimy również meble na wymiar, zgodne z sugestią klienta.
W takim wypadku najpierw powstaje projekt, wycena, a po akceptacji klienta realizacja zamówienia.
9.Czy może zmienić się czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia podany przy produktach to optymalny czas w jakim możemy dane zamówienie zrealizować.
Dni podane przy produktach to dni robocze, które należy liczyć od poniedziałku do piątku.
Bardzo często wysyłamy towar do klienta wcześniej niż jest to założone przy produkcie.
Zawsze o wszelkich zmianach informujemy klienta drogą mejlową lub telefoniczną.